تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود
سرخط خبرها

صداقت: در نساجی محکوم به جبران مافات هستیم

  • کد خبر: ۲۱۳۹۲۱
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
صداقت: در نساجی محکوم به جبران مافات هستیم
مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: چون محکوم به جبران مافات هستیم، باید در تمام بازی‌ها با انگیزه برد به میدان برویم.

مصطفی صداقت در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص پیوستنش به نساجی مازندران همراه ساکت الهامی گفت: پس از اینکه داستانمان با مس رفسنجان به سرانجام نرسید و قطع همکاری کردیم، از سوی باشگاه نساجی و چند باشگاه دیگر پیشنهاد همکاری داشتیم. با توجه به اینکه قبلا در این باشگاه کار کرده بودیم و خاطراتی خوبی از این باشگاه داشتیم، ساکت الهامی تصمیم گرفت پیشنهاد تیم نساجی را قبول کند.

وی در خصوص برنامه‌های کادرفنی برای نساجی در لیگ برتر فوتبال افزود: باشگاه نساجی از ابتدای این فصل با تفکرات حضور و شرکت در لیگ قهرمانان آسیا بسته شده است، اما به دلایل متعدد برنامه‌هایشان مطابق میل‌شان پیش نرفت که کادرفنی را تغییر دادند و در ادامه مربی اسپانیایی آوردند که او هم نتوانست تاکتیک‌های خود را در نساجی پیدا کند که باشگاه نساجی مجددا مجبور به تغییر مجدد کادرفنی شد.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: ۲ روز است که تمرینات خود را با نساجی آغاز کرده‌ایم. نساجی، باشگاه با امکاناتی است. فکر می‌کنم با وجود اینکه کار خیلی سخت است باید عقب‌افتادگی در نساجی جبران شود. این عزم و اراده را در باشگاه، بازیکنان و کادرفنی می‌بینم که بتوانند اتفاقات خوبی برای نساجی رقم بزنند.

صداقت در خصوص لیست نفرات نساجی گفت: متاسفانه یکی از چالش‌های بزرگ ما این است که لیست نساجی کاملا پر است و فصل نقل و انتقالات زمستانی ساعت ۲۴ دوشنبه ۷ اسفند به پایان می‌رسد. بازیکنان نساجی توانایی خوبی دارند، اما هر کادرفنی می‌خواهد که بازیکنانی با تفکرات دلخواه خود داشته باشد که متاسفانه از این نعمت محرومیم، هرچند ۵۰ تا ۶۰ شاکله تیم را همان بازیکنانی تشکیل می‌دهند که ۲ سال گذشته با همان‌ها قهرمان جام حذفی شدیم، اما این داستان مربوط به ۲ فصل قبل است.

وی در خصوص جذب بازیکن آزاد و یا خارجی تصریح کرد:، چون لیست باشگاه پر است هیچ بازیکنی نمی‌توانیم جذب کنیم، مگر اینکه بازیکنی را از لیست خارج کرده و جابجا کنیم که با توجه به زمان اندکی که در پیش داریم ریسک این کار کمی بالا است.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران بیان کرد: وقتی هدایت نساجی را قبول می‌کنیم، حتما برای رقم زدن یک اتفاق جدید است که قبول مسئولیت کرده‌ایم، اگر قرار بود تغییری رخ ندهد که همان کادر قبلی حضور داشتند، اما بدون هیچ شرط و شروطی با نساجی قرارداد منعقد کردیم.

صداقت خاطرنشان کرد:، چون محکوم به جبران مافات هستیم، باید در تمام بازی‌ها با انگیزه برد به میدان برویم تا خودمان را به رده‌های بالاتر برسانیم که این موضوع کارمان را مقداری سخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: حداقل به یک تا دو هفته زمان نیاز داریم تا نساجی با تفکرات کادرفنی هماهنگ شود. برنامه‌های فشرده‌ای به همراه ساکت الهامی چیده‌ایم تا زودتر به هدف خود برسیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->